photobucketphotobucketphotobucketphotobucket

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Recenzja - Żel do modelowania brwi Oriflame

U mnie słoneczne południe, a ja przychodzę do Was z pochwalną recenzją. Napiszę o produkcie, którego używam dobry rok albo więcej: 

 Żel do modelowania brwi Giordani Gold Oriflame



 Opakowanie: 5/5

 4ml, bardzo podobne do opakowania mascary, dodatkowo kartonik.



  Konsystencja: 5/5

Żelowa, zadziwiła mnie wydajność. Posiadam żel od stycznia i już wygrzebuje z niego resztki, dlatego zamówiłam kolejny.


AQUA, METHYL GLUCETH-20, GLYCERIN, TROMETHAMINE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, CAPRYLYL GLYCOL, PANTHENOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, HYDROLYZED VEGETABLE PROTEIN PG PROPYL SILANETRIOL, DISODIUM EDTA, GRYCERYL ACRYLATE/ACRYLIC ACID COPOLYMER, PROPYLENE GLYCOL, METHYLPARABEN, PHENOXYETHANOL, PROPYLPARABEN
 

 Zapach: 5/5

 Niewyczuwalny podczas stosowania. 
 
 Działanie: 4,5/5

Ja jestem bardzo zadowolona z działania, jednak muszę przyznać, że nie mam porównania do innych kosmetyków tego typu (np. Delii czy innych firm). Zawsze tak się dzieje, że zamawiam po prostu kolejne opakowanie, bo wiem, że mnie nie zawiedzie. Brwi są ładnie ułożone, uwalone, trzymają się tak przez długi czas. Produkt zawiera keravis, czyli składnik wzmacniający, który ma działanie ochronne i pielęgnujące brwi.

 Cena: 2/5
 
Cena niestety nie jest zachęcająca, bo produkt w PROMOCJI kosztuje 19,90zł, czyli dużo drożej niż inne odpowiedniki.

 Ogólna ocena: 4/5
 
Biorąc pod uwagę działanie i wydajność jestem zadowolona, niestety uważam, że jak na kosmetyk do układania brwi cena jest zbyt wysoka.
 
 
To by było na tyle. Jak spędzacie dzisiejszy dzień?

Pozdrawiam,
Malwina

17 komentarzy:

  1. Nie uzywam, ale fajna recenzja :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie drogo, ja uzywalam zelu do brwi essence ale przerzucilam sie nie brązową delie, bo nie dosc, ze trzyma rzęsy w ryzach i nablyszcza jak inne żele to jeszcze delikatnie przyciemnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość drogo, i nie wiem czy opłacalnie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam tego typu produktów. Bardzo fajna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie dosyć drogi, a poza tym nie znam żadnej konsultantki

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie rozpoczynam szukanie produktów do stylizacji brwi ;) jeszcze nie wiem w co się zaopatrzę.. może właśnie w to ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam inny zel do rzes i brwi niedlugo tez zamieszcze recenzje...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam:D
    Ale recenzja świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No mi by się takie coś przydało. Rozejrzę się za jakimś odpowiednikiem, bo nie lubię zamawiać przez internet czy konsultantkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm zawsze chciałam go wypróbować, widzę że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam jeszcze żelu do brwi. A u mnie deszcz pada.. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam ale cena trochę duża

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie poszukuję dobrego kosmetyku do układania brwi. Przetestowałaś może jeszcze jakieś oprócz tego z Oriflame?

    OdpowiedzUsuń
  14. ja po porzuceniu już myśli o korektorze do brwi z delii dziś od niechcenia weszłam do maleńkiej drogerii i mam! kolory szczególnie nie daje, ale brwi wyglądają dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:) To bardzo miłe;)
Na Wasze pytania odpowiadam tutaj na blogu - bezpośrednio pod każdym komentarzem;)